Implementació d'un control d'accés a l'edifici, a cadascuna de les plantes, accessos a escales interiors i al menjador corporatiu.
La instal·lació inclou terminals d'obertura de porta automàtica i també control de torns d'entrada i sortida per a empleats, visites i personal extern, cada tipus amb el seu comportament diferenciat.
L'arquitectura de desplegament del sistema està formada per dos servidors de processos, dos servidors de bases de dades i múltiples llocs de treball distribuïts pel territori nacional. L'arquitectura lògica està formada per 4 seus, una a Madrid i tres a Barcelona, amb total estanqueïtat de dades entre elles.
El sistema acull i controla un flux mensual d'entrada i sortida de més de 1.100 usuaris diferents, que efectuen més de 74.000 marcatges d'identificació positiva. El sistema està dotat amb monitoratge a temps real, amb un retard de 30 segons, que controla les hores treballades, gestiona les visites i controla els torns i portes d'accés.
El sistema permet l'explotació de les dades generades en multitud de llistats. A destacar el llistat de marcatges, on es pot consultar de forma immediata qualsevol marcatge de qualsevol usuari d'entre els milers de l'històric. També el llistat de presència, que proporciona una llista de les persones que es troben al recinte en un moment donat a requeriment de qualsevol improvist o emergència que afecti la seguretat de l'edifici.
Aquesta instal·lació comprèn 97 terminals. Els models utilitzats són Nitgen Fingkey i Kreta BioProx.